Ko se boji društvenih mreža još?

Ne volim da počinjem priče „kod nas, na žalost“, ali na žalost, ovo je jedna od takvih. Da ne okolišam, odmah ću reći o čemu se radi. Živimo u zemlji i mentalitetu gdje se ljudi još uvijek boje društvenih mreža. Za nas Balkance , koji smo uglavnom laki na jeziku kad su uvrede u pitanju, društvene mreže su postale ispoljavanje negativnih misli, komentara, uvreda, omalovažavanja i da… širenja neprimjerenog sadržaja.

Tako, na primjer, naše javne institucije se uglavnom još uvijek drže tradicionalnih medija (čast izuzetcima), jer ne žele biti suoćeni s dvosmjernom komunikacijom, osim u slučaju medijskih nastupa i press konferencija.  A naš narod, često zbog generalne neinformiranosti, nepromišljeno izražava mišljenje i razbacuje se komentarima. Do sada smo za to imali nekoliko primjera u našoj državi, ali ne želim da ih spominjem ovdje, koliko su prašine napravili, jako brzo su i zaboravljeni.

Ko prati, tu je i novo Netfliksovo ostvarenje The Social Dilemma koje na brutalan način predstavlja društvene mreže kao namjesnko ispiranje mozga. Da li je to zaista tako?

Kroz historiju, cijeli Svijet je bio podvrgnuti raznim ispiranjem mozgova i za to nisu bile potrebne društvene mreže, a neka su bila jako učinkovita. Za propagandu nisu potrebene socijalne mreže, ali sada su jako korisne, jer informacije se šire brže. Međutim, da li je to razlog da se bojimo društvenih mreža?

Ja mislim da ne i mislim da se ljudi boje samo onoga što ne poznaju, jer mnogo je lijepo biti ušuškan u svojoj zoni komfora, a što ne znaš, to i ne boli, jel tako?

Postoji recimo nekoliko razloga zašto ne treba da se bojimo društvenih mreža.

Recimo, bilo da ste javno institucija, privatna kompanija, umjetnik, domaćica ili student, socijalne mreže su vaš prozor u svijet koji vam pruža mogućnost dvosmjerne komunikacije.

Pokušavate da predstavote svoj projekat od javnog interesa ili prodate neki svoj proizvod, plasiranjem na socijalnim mrežama dobit ćete feed back (ne baš uvijek pozitivan), ali svakako uputstvo šta možete uraditi bolje, kako poboljšati ono što prodajete i sl.

Možete predstaviti svijetu svoje ideje, svoja dijela, podijeliti neki problem i naći rješenje, možete čak i pomoći nekome sa svojim komentarom ili mišljenjem, samo je nebo granica. A ono što je najbitnije, sve je besplatno!

Dobro ne baš sve, ali o tome ću pisati u narednom blogu.

Poenta je, da ako ste dovoljno informisani, a to je bar sada lako sa svim mogućim tutorijalima na youtubeu i googleu, ako zagrebete malo ispod površine, istražite, informišete se i suzdržite se od neosnovanog površnog mišljena, mislim da možete otkriti prednosti socijalnih mreža i svakako ih okrenuti u svoju korist.

Jeste li lideri ili pratioci? Da li promatrate ili ste promatrani? Da li prodajete ili vam se prodaje?

Razmislite malo, a za sve ostalo smo mi tu da vam pomognemo!

Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Wolf Media Lejla Mešanović

Lejla Mešanović

26.04.2021. • 3,5 min