U SAD-u su već najavili uvođenje TikTok shops, odnosno e-prodavnica, čime ova popularna mreža otvara širok dijapazon mogućnosti prodaje i profita za sve biznise koji već koriste TikTok. Brendovi na globalnom nivou su već prepoznali izuzetan potencijal TikTok oglašavanja, ali i prirodno generisanog sadržaja koji jednostavnije dolazi do ciljanih skupina. Svi navedeni update-i će uskoro stići i na naše tržište. U poslovnom svijetu brzina prilagođavanja novim trendovima i platformama može biti ključ uspjeha. Jeste li spremni za TikTok viralnost?
Znate li da prosječan korisnik provodi skoro sat vremena dnevno na TikToku?
TikTok je vrlo brzo postigao ogromnu popularnost i danas parira gigantima kao što su Facebook, Instagram i YouTube. U brojkama, TikTok je na svoje Android i iOS uređaje preuzelo više od 2 milijarde korisnika. Ove impresivne brojke otvaraju vrata za kreativne i inovativne načine povezivanja sa ciljnom publikom.
Nakon ovako impozantnih podataka ostaje još samo pitanje – kako možete koristiti TikTok za vaš biznis?
Zašto biste trebali početi svoj posao na TikToku upravo sada?
Sada je pravo vrijeme za pozicioniranje brenda, jer sve prognoze idu u smjeru da će TikTok i u BiH ubrzo postati nešto što će biti standard modernog poslovanja. A veoma je važno biti među prvima u svemu, zar ne?
Ako možete kreirati sadržaj koji će biti zanimljiv vašoj ciljnoj publici, moći ćete brzo i lako doći do velikog broja potencijalnih klijenata i kupaca. A budući da je TikTok besplatan za korištenje, još uvijek nećete morati brinuti o trošenju novca na oglašavanje.
Kako to rade poznati svjetski brendovi?
NBA je uvijek bio među prvima koji su pratili nove online trendove pa su se i Tik Toku, također, rano pridružili. NBA trenutno ima preko 20.5 miliona pratilaca i sa njima dijeli najvažnije dijelove utakmica, zabavne momente iz svlačionica, smiješne dijaloge između igrača i sl.
Medijske kompanije kao što su The Washington Post i NBC, koriste Tik Tok za pregled vrhunskih vijesti, kao i za predstavljanje novinara kroz video sadržaj iza scene.
Dunkin’ Donuts, poznata američka kompanija za kafu i krofne, uspješno je iskoristila mogućnosti TikTok-a i udružila se sa popularnom influencericom Charli D’Amelio, koja često pije kafu u svojim video zapisima. Najava partnerstva s Dunkinom u TikTok videu pregledana je preko 59 miliona puta u manje od dva mjeseca. Iz Dunkina su objavili da su vidjeli pojačanje prodaje od 45% već prvi dan nakon objave videa.
Modna kompanija Guess je prva pokrenula izazov za korisnike #inmydenim, ohrabrujući ih da postavljaju video sa zanimljivih mjesta dok su obučeni u neke od njihovih proizvoda. Ovakvu strategiju bi mogle koristiti i druge modne kompanije ili kompanije koje prodaju vizuelno zanimljive proizvode.
Popularni proizvođač lakova za nokte Essie je kreirao brendirani hashtag izazov u kojem su pratioci postavljali primjere svojih zanimljivih manikura uz hashtag #exprESSIEyourself. Post je prikupio čak 1.4 milijarde pregleda.
Vaša vizija, naša ekspertiza
Kao marketing agencija specijalizovana za TikTok marketing, kreirajući autentične i upečatljive priče, Wolf Media vam može pomoći da iskoristite sve prednosti ove platforme. Zajedničkim snagama, ne samo da ćemo vas postaviti među pionire na TikToku, već ćemo osigurati da vaš brend svijetli u punom sjaju. Sa Wolf Media timom uz vas, svako novo poglavlje u svijetu digitalnog marketinga postaje prilika za izvanredne rezultate.
Kontaktirajte nas jer pružamo besplatne konsultacije!