Važnost marketinga na društvenim mrežama u ugostiteljstvu

Svjetska ekonomija zadnje dvije godine bilježi značajan pad u gotovo svim sektorima poslovanja zbog pandemije #covid-19. Kako bi preživjeli surovo stanje ekonomskog pada, ugostitelji su se morali prilagoditi i smišljati nove načine kako ostati u poslu. Na žalost, mnogi od njih su morali zatvoriti svoje objekte, barem oni koji nisu mogli raditi dostavu. Također, u tom procesu prilagođavanja, mijenjane su i marketinške strategije i promocije.

Društveni mediji su ogromna zajednica s vrlo širokim i brzim dometom, što čini jednu od prednosti upotrebe društvenih medija ili bilo koje druge mrežne platforme za promociju posla.

Nema rasprave da su društveni mediji olujno zauzeli mnoge industrije, a ugostiteljska industrija zasigurno nije izuzetak. Bilo da postavljate fotografije hrane na Instagramu i Facebooku, snimate vidio klipove za TikTok, pišete blogove o hrani i vinu, korisnik ste nekih od servisa dostave https://www.korpa.ba/ , https://www.donesi.com/  ili https://glovoapp.com/ , o vama pišu recenzije na  https://www.tripadvisor.com/ , vi ste na pravom putu!

Ako ste vlasnik nekog ugostiteljskog objekta ili ste zaduženi za njegov marketing, a ne koristite ove kanale društvenih mreža, bez sumnje mnogo kasnite! Nekorištenjem društvenih medija propuštate sjajnu marketinšku priliku koja može pomoći vašem poslovanju da raste!

Wolf Media d.o.o. za mjesec jul ima specijalnu ponudu za sve ugostitelje, želimo da pružimo podršku i pomognemo razvoju i promociji turizma i ugostiteljstva.

📌 U mjesecu julu pružamo posebne ponude i simbolične cijene. U ponudu je uključeno:

🔻1. Izrada Facebook i Instagram profila

🔻2. Kreiranje kreativnog sadržaja

🔻3. Social media management

Kontaktirajte nas na:

📧 lejla@wolfme.ba

📞 + 387 63 496 226

Wolf Media Lejla Mešanović

Lejla Mešanović

30.06.2021. • 2 min